jagodzianka1313
Jakiś taki cichy
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:39, 11 Lut 2016 Temat postu: mieliście problem z zakupem samochodu?? |
|
|
Tego rodzaju narzędzie okaże się niezastąpione przy ocenie stanu lakieru, jak również może być pomocne przy sprawdzaniu, czy samochód przechodził jakieś naprawy blacharsko-lakiernicze.
Tester grubości lakieru z wbudowaną sondą – zalety
- Mierniki takie są bardzo precyzyjne i mają zazwyczaj dość szeroki zakres pomiaru.
Są proste w użyciu i bardzo często mają możliwość zapamiętywanie konkretnej ilości pomiarów.
- Podświetlany ekran i dodatkowe funkcje.
Stosując tester lakieru już nigdy nie będziesz musiał się zastanawiać, czy masz do czynienia z autem powypadkowym, czy takim, które nigdy nie uczestniczyło w kolizji. Pomiaru możesz dokonywać na różnych podłożach i zawsze masz pewność, że wynik jest wiarygodny. Miernik z wbudowaną sondą to pewność działania z uwagi na najwyższą technologię i precyzję wykonania.
Nabywanie samochodu z drugiej ręki każdorazowo powiązane jest z wątpliwościami. Oczywiste jest, że samochody po odbudowie karoseri, są tańsze niż te które korekty w tym względzie nie potrzebowały. Stosując tester lakieru w celu sprawdzenia jego grubości, możemy wyeliminować ryzyko, że przepłacimy za samochód.
Myślisz nad wyborem testera lakieru i zastanawiasz się nad doborem modelu? Pokażemy Ci jakie są różnice między modelami i jak zdecydować który najbardziej spełni Twoje oczekiwanie.
Zakup testera grubości powłoki lakierniczej wbrew pozorom nie jest dużym wydatekiem, a nawet najtańsze urządzenia pomogą nam zdiagnozować powłokę lakierniczą w niemal każdym pojeździe. Warto jednak pamiętać, że coraz częściej samochody maja karoserię wykonaną z aluminium, czy też kompozytów, które nie każdy tester lakieru obsłuży - wielość obsługiwanych materiałów to podstawa mierników dla profesjonalistów marki Prodig-Tech.
Pytania?
Czym jednak różnią się mierniki dla amatorów od profesjonalnych urządzeń? Czy warto dopłacić do wyższych modeli? W jaki sposób tester lakieru powinien być używany, aby jego odczyty były wiarygodne? I czy wreszcie miernik jest gwarancją znalezienia bezwypadkowego samochodu? Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedź na naszych stronach!
[link widoczny dla zalogowanych] to narzędzie, które przydaje się zarówno w profesjonalnym warsztacie lakierniczym, jak i dla amatora.
Miernik mierz lakier na płycie stalowej, stalowej ocynkowanej i aluminiowej. Taki właśnie, dobrej jakości tester lakieru , można zakupić u producenta Prodigy-tech. Firma oferuje tester lakieru dla amatora, który jest wygodny w użyciu oraz ma gwarancję na dwa lata. Do dodatkowych zalet należą: etui w zestawie, posiadanie funkcji hold, możliwość ustawienia rozdzielczości pomiaru.
Tester grubości lakieru z wbudowaną sondą – zalety
- Mierniki takie są bardzo precyzyjne i mają zazwyczaj dość szeroki zakres pomiaru.
Są proste w użyciu i bardzo często mają możliwość zapamiętywanie konkretnej ilości pomiarów.
- Podświetlany ekran i dodatkowe funkcje.
Stosując tester lakieru już nigdy nie będziesz musiał się zastanawiać, czy masz do czynienia z autem powypadkowym, czy takim, które nigdy nie uczestniczyło w kolizji. Pomiaru możesz dokonywać na różnych podłożach i zawsze masz pewność, że wynik jest wiarygodny. Miernik z wbudowaną sondą to pewność działania z uwagi na najwyższą technologię i precyzję wykonania.
1. Tester grubości lakieru elektroniczny - dzięki niemu zmierzysz grubość lakieru na podłożu stalowym, aluminiowym i ocynkowanym. Jego pomiar jest bardzo dokładny. Mierniki elektroniczne, to mierniki dla amatorów, jak i dla profesjonalistów. Ich zaletą jest, to, że pomiar nie musi być wykonywany bardzo precyzyjnie, a wynik i tak będzie dokładny. Taki miernik daje nam wynik w mikrometrach. Jego wadą jest natomiast dość wysoka cena.
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Tester lakieru magnetyczny - co prawda kosztuje mniej, niż jego elektryczny odpowiednik, ale jego pomiar nie jest już tak dokładny. Wynika to z faktu, że magnes traci kontakt z blachą, jeżeli warstwa szpachli jest gruba i niemożliwe jest uzyskanie wiarygodnego wyniku. Taki miernik grubości lakieru nigdy nie mierzy w mikrometrach i choć część sprzedawców podaje taki parametr, to jest on całkowicie niezgodny z prawdą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jagodzianka1313 dnia Śro 10:17, 24 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|