Forum www.public4you.fora.pl Strona Główna

www.public4you.fora.pl
Forum gazetki blogowej The Public.
 

hogan tods 4108

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.public4you.fora.pl Strona Główna -> Old propositions
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tods2pshoes
Cały czas gada!
Cały czas gada!



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 9198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Pią 22:07, 25 Lut 2011    Temat postu: hogan tods 4108

实时渲染和离线渲染两种技术都在不断飞速进步,特别是前者的效果正在不断逼近后者,越来越像照片,[link widoczny dla zalogowanych],比如《Crysis》系列和各种各样的玩家MOD,[link widoczny dla zalogowanych],再比如NVIDIA Optix等多种光线追踪渲染引擎,很多游戏厂商也在宣传新作的时候加入“电影级体验”等字样,只是不知道还要过多久才能真正像看电影一样玩游戏。
  画面渲染可以分为两种,[link widoczny dla zalogowanych],一是3D游戏里的实时渲染(Real-time Rendering),二就是动画电影用到的离线渲染(Offline Rendering)。前者因为需要保证速度而不得不在画质上做出妥协,后者则可以为了追求真实感而不计成本,[link widoczny dla zalogowanych]。


  Fabrice D和Fygomatic就是离线渲染领域的两位专家,特别擅长渲染艺术女性和科幻角色。他们平常使用的工具分别是E-on Software出品的Vue和Curious Labs推出的Poser,都是三维图像和动画设计软件,后者更是专注于人物模型制作。两人还都是数字艺术社区Renderosity的积极成员。

  
转载请注明出处: [link widoczny dla zalogowanych]
整理/殳
  
Topics related articles:


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.public4you.fora.pl Strona Główna -> Old propositions Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin